טיפים לעיצוב המשרד – אריה גולדין עיצוב פנים

February 08 2023Cfao

טיפים לעיצוב משרדי, באדיבות אריה גולדין

אריה גולדין עיצוב פנים מעניק טיפים חשובים לעיצוב המשרד. לדבריו לעיצוב משרד מהווה חלק משמעותי בתדמית ובמה שמשדר העסק. עיצוב משרד יכול להשפיע על העבודה ועל מצב הרוח של הצוות. בנוסף,  עיצוב נכון יכול להגביר את תפוקת העובדים, להגביר את המורל ולקדם את התדמית והמוניטין של העבר.

משרד מעוצב. אריה גולדין

הנה כמה טיפים פרי עיטו של אריה גולדין. טיפים אלה יעזרו לעצב משרד עם טאצ’ מיוחד ועדכני. לאתר אריה גולדין עיצוב פנים ליחצו כאן.

1. בחר סגנון וערכת צבעים המתאימים לעסק שלך. יש הרבה סגנונות שונים של משרדים וכדאי לבחור אחד שמתאים לחברה שלך. עיצובים מסוימים עשויים להיות מתוחכמים ומקצועיים יותר בעוד שאחרים מהנים ויצירתיים יותר. בחרו סגנון המתאים ביותר לעסק ולצוות, ולאחר מכן תכננו את הפריסה והריהוט בהתאם.

2. קבעו תרבות חברה ייחודית. לכל עסק יש מאפיינים מגדירים משלו, כגון אישיות, ערכים ויחס, המעניקים לו מראה ותחושה מובחנים. עיצוב משרד מתחשב שמתיישר עם תכונות אלו יכול להיות כלי רב עוצמה למשיכת ושימור לקוחות, ספקים, שותפים וכישרונות מובילים.

אריה גולדין. דוגמה לעיצוב משרדי

3. צרו מקום שתומך בצרכים של העובדים שלכם. סביבת העבודה הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל בפרודוקטיביות הכללית, היצירתיות והאושר של הצוות. שולחן עבודה עמוס או פינה צפופה עלולים לפגוע ביעילות ולהוביל למשימות לא פרודוקטיביות. הימנעו מכך על ידי הקפדה על סביבת העבודה מאובזרת היטב עם כיסאות ארגונומיים, שרפרפים, ספות ושולחנות בגובה מתכוונן.

כך תעצבו את המשרד. אריה גולדין

4. שיתוף פעולה. מחקרים הראו שעובדים שמתרועעים עם עמיתים לעבודה מאושרים ופרודוקטיביים יותר. על ידי ארגון מחדש של שולחנות העבודה שלך כך שכולם יעמדו זה מול זה, תוכל לעודד שיחות ספונטניות יותר ולבנות מערכות יחסים.
5. השתמש באמנות במשרד.

tomer levi forex. אריה גולדין כתבה על עיצוב משרד

6. הפכו את סביבת העבודה למקום נוח לבלות בו. מחקר שנערך לאחרונה הראה כי ישיבה ארוכה מדי יכולה למעשה להזיק לבריאות ולהשפיע לרעה על הפרודוקטיביות. יותר ויותר, אנשי מקצוע רפואיים מקדמים את היתרונות של תנועה ומרחבי עבודה גמישים. כאשר אתם מתכננים את סביבת העבודה שלכם, כלול מגוון אפשרויות מושב ושולחן המאפשרות תנועה, כגון שרפרפים, ספות, שולחנות כתיבה בגובה מתכוונן, שולחנות בית קפה ואפילו שולחנות משותפים.

7. הכניסו אור טבעי. גוף האדם מגיב טוב יותר לאור טבעי מאשר חללי עבודה מוארים באופן מלאכותי, לכן חשוב לוודא שהמשרד שלכם מואר היטב. ניתן לעשות זאת על ידי הכנסת מראות נוספות, החלפת נורות עיליות לדגמים בהירים יותר, והוספת מנורות במידת האפשר.

#אריה גולדין
#אריה גולדין עיצוב פנים
#טיפים לעיצוב המשרד
Share: