עו”ד רונן אורן – טיפים לבחירת עורך דין

August 22 2015Cfao

מאת עו”ד רונן אורן: טיפים לבחירת עורך דין

במאמר זה מסביר עו”ד רונן אורן על כל הנושא של בחירה נכונה של עורך דין. המידע אינפורמטי. טיפים כלליים שיעזרו לקבל החלטות מושכלות.

בחירה נכונה של עורך דין יכולה להיות קשה ולעיתים היא גם גוזלת זמן יקר. עם זאת, עורך הדין הנכון יכול לחסוך ללקוחותיו הרבה זמן, מתח, כסף וטרחה. עו”ד רונן אורן מומחה למיסוי ריכז כאן טיפים שיכולים לעזור במציאת עורך דין מעולה.

עו"ד רונן אורן. טיפים לבחירה מוצלחת של עורך דין

1. המלצות – הקפידו לבדוק היטב והקשיבו להמלצות וחוות דעת בלתי משוחדות של אנשים עורכי הדין איתם הם עבדו. ההמלצות יכולות להגיע מחברים, בני משפחה, עמיתים לעבודה או שותפים עסקיים.

2. הגדירו את הצרכים הספציפיים שלכם – זהו הבסיס לבחירה מושכלת של עורך דין לתיק שלכם. על ידי הקדשת זמן ועל ידי הגדרת הדרישות המשפטיות המדויקות ניתן להוריד מהרשימה עורכי הדין שאין להם את הניסיון, ההכשרה או הכישורים הנדרשים לייצוג שלך.

3. מיקום ותשומת לב – שיחה עם עורך דין פוטנציאלי היא דרך טובה לקבל תחושה לגבי האישיות שלו, כמו גם המקצועיות והנגישות שלו. שימו לב עד כמה אתם מרגישים בנוח עם העו”ד במהלך הפגישה הראשונית שלכם, וודאו שהם מקשיבים לכם ויענו במלואם על כל שאלותיכם.

כתבתו של עו"ד רונן אורן. כך תוכלו לעשות בחירה נכונה של עורך דין

4. תקשורת מנצחת ועלויות – עורך הדין שלכם צריך להיות זמין, מסוגל לתקשר ולעדכן בכל נקודת זמן. הקפידו לבדוק את הזמינות של עורכי הדין שלכם ואת שיטות התקשורת המועדפות עליהם.

5. שכר הטרחה – עורך דין טוב הוא לרוב עורך דין יקר. הקפידו לבקש עלויות שכר טירחה ושיטת ניהול התיק. מידע זה. זה עשוי לכלול תעריף שעתי, עמלה קבועה, הגשות שונות לבתי משפט או ריטיינר עבור עמלות עתידיות.

6. היסטוריה של עורך דין: פרט זה חשוב במיוחד וכך תוכלו להעריך עד כמה הם מתאימים לדרישות שלך ולמקרה שלך. הקפידו לבדוק תיקים שעורך הדין טיפל בהם ומה היו אחוזי ההצלחה שלו.

7. אישיות – כמו כל עבודה, עורך דין צריך להתאים לאישיות ולסגנון של הלקוח. אם מערכת היחסים שלכם עם עורך הדין לא מתאימה לאופן שבו אתם מתקשרים זה לא יעבוד.

8. בדיקת מוניטין באינטרנט – חשוב לברר כמה שיותר פרטים על עורך הדין לפני העסקתו. אתר האינטרנט של עורך הדין ותוצאות חיפוש בגוגל יכולים לתת לך מושג טוב על המוניטין, הרקע ההשכלה ותחומי ההתמחות וכן מה חושבים עליו בביקורות.

9. בדיקה מעמיקה – בחירת עורך הדין הנכון היא החלטה חשובה ביותר שיכולה להיות בעלת השפעה עמוקה. חובה  שתקדישו זמן לבחון את כל הפרטים כדי שתוכלו למצוא את עורך הדין הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.

#טיפים לבחירת עורך דין
#עו"ד רונן אורן
Share: